The paper analyzes features, roles and functions of shopbots, comparing them to nonvirtual intermediaries. The aim is to understand how they can support and optimize decision making processes and especially decision-making for purchasing.

Shopping robots and e-commerce

REITANO, Antonella
2007-01-01

Abstract

The paper analyzes features, roles and functions of shopbots, comparing them to nonvirtual intermediaries. The aim is to understand how they can support and optimize decision making processes and especially decision-making for purchasing.
2007
978954-9641-50-9
e-commerce; shopping robots; consumer behaviour
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/20.500.11770/169086
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus 0
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact