FAZIO, MARCO
FAZIO, MARCO
Dipartimento di Scienze Aziendali e Giuridiche
An eye tracking approach to consumers reaction to olive oil protection brands
2015-01-01 Reitano, Antonella; Fazio, M.
Consumer Preferences for New Products: Eye Tracking Experiment on Labels and Packaging for Olive Oil Based Dressing
2021-01-01 Fazio, Marco; Reitano, Antonella; Loizzo, Monica Rosa
Covid-19 Impact on the Tourism Industry: Short Holidays Within National Borders
In corso di stampa Reitano, Antonella; Fazio, Marco; Karanasios, Nikolaos
Cultura e creatività calabresi all’Esposizione internazionale delle industrie e del lavoro (Torino, 1911)
2021-01-01 Reitano, Antonella; Fazio, Marco
Development: Crossing the Bridge Pondering Socio-Economic and Techno-Science
2019-01-01 Karanasios, N.; Tandetzky, A.; Reitano, A.; Fazio, M.; Stavrova, E.
Eye-tracking And web Usability
2018-01-01 Reitano, A.; Fazio, Marco
Food literacy as a resilience factor in response to health-related uncertainty
2022-01-01 Gianni, Maria; Reitano, Antonella; Fazio, Marco; Gkimperiti, Athanasia; Karanasios, Nikolaos; Taylor, David W.
Innovazione e comunicazione nelle aziende sanitarie
2013-01-01 Fazio, Marco
La sostenibilità della produzione della fibra di ginestra
2022-01-01 Reitano, Antonella; Squilla, Pietro; Fazio, Marco
Marchi di qualità turistica e differenze di genere nella scelta della destinazione.
2020-01-01 Reitano, Antonella; Fazio, Marco; Durante, Matilde; Brutto, Angelo
The Covid-19 Impact on the Tourism Industry: Short Holidays within National Borders
2021-01-01 Reitano, Antonella; Fazio, Marco; Schirripa Spagnolo, Francesco; Nikolaos, Karanasios
Traceability of Food Products in Global Gastronomic Tourism
2016-01-01 Reitano, A.; Fazio, M.; Taylor, D. W.
Valutazione dei marchi di tutela con sistemi di eye-tracking e decisioni d'acquisto
2014-01-01 Reitano, Antonella; Fazio, M.