An experimenter taught infants about a novel toy in two joint attention conditions, one with and one without vocal cues. In test trials, infants viewed the familiar toy and a novel toy. Infants in the Joint Attention plus Voice condition looked significantly longer to the novel toy.
Influence of vocal cues on learning about objects in joint attention contexts / Parise, E; Cleveland, A; Costabile, Angela; Striano, T.. - In: INFANT BEHAVIOR & DEVELOPMENT. - ISSN 0163-6383. - (2007), pp. 380-384.
Scheda prodotto non validato
Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo
Titolo: | Influence of vocal cues on learning about objects in joint attention contexts |
Autori: | |
Data di pubblicazione: | 2007 |
Rivista: | |
Citazione: | Influence of vocal cues on learning about objects in joint attention contexts / Parise, E; Cleveland, A; Costabile, Angela; Striano, T.. - In: INFANT BEHAVIOR & DEVELOPMENT. - ISSN 0163-6383. - (2007), pp. 380-384. |
Handle: | http://hdl.handle.net/20.500.11770/158464 |
Appare nelle tipologie: | 1.1 Articolo in rivista |
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.