https://cambridgeenglishsoutheurope.org/2013/09/08/recorded-webinars-no-1-teresa-ting-how-to-clil-and-why-do-clil/

Cambridge English Teacher (Cambridge University Press) Teaching Tasks for CLIL: • Teaching Task 1: Identifying and optimizing language moments. • Teaching Task 2: Identifying task difficulty and staying within our comfort zones. • Teaching Task 3: ‘Clozing in’ on content-specific language. • Teaching Task 4: Beyond terminology, into discourse • Teaching Task 5: Equilibrating between content and language.

TING, Yen-ling
2013-01-01

Abstract

https://cambridgeenglishsoutheurope.org/2013/09/08/recorded-webinars-no-1-teresa-ting-how-to-clil-and-why-do-clil/
2013
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/20.500.11770/189646
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact