CALVANI, Antonio
 Distribuzione geografica
Continente #
AS - Asia 130
EU - Europa 38
SA - Sud America 29
NA - Nord America 24
AF - Africa 4
Totale 225
Nazione #
SG - Singapore 69
CN - Cina 27
BR - Brasile 24
US - Stati Uniti d'America 20
VN - Vietnam 19
IT - Italia 11
DE - Germania 10
FI - Finlandia 5
AR - Argentina 4
KR - Corea 4
HK - Hong Kong 3
NL - Olanda 3
FR - Francia 2
MX - Messico 2
TR - Turchia 2
ZA - Sudafrica 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AT - Austria 1
BD - Bangladesh 1
CO - Colombia 1
ES - Italia 1
ET - Etiopia 1
GB - Regno Unito 1
GT - Guatemala 1
IQ - Iraq 1
JO - Giordania 1
OM - Oman 1
PK - Pakistan 1
PL - Polonia 1
RU - Federazione Russa 1
SE - Svezia 1
TN - Tunisia 1
TT - Trinidad e Tobago 1
UA - Ucraina 1
Totale 225
Città #
Singapore 32
Beijing 8
Ashburn 7
Hefei 7
Ho Chi Minh City 7
Helsinki 5
Falkenstein 4
Milan 4
Seoul 4
Shenzhen 4
Amsterdam 3
Dallas 3
Hong Kong 3
São Paulo 3
Arcavacata 2
Arzago d'Adda 2
Hải Dương 2
Johannesburg 2
Lucca 2
Munich 2
Ninh Bình 2
Porto Alegre 2
Amman 1
Aracaju 1
Barra 1
Barreirinhas 1
Bauru 1
Biên Hòa 1
Boston 1
Buenos Aires 1
Bình Dương 1
Camaragibe 1
Cambé 1
Campanha 1
Corbélia 1
Cuiabá 1
Curepe 1
Da Nang 1
Denver 1
Dessie 1
Dhaka 1
Dubai 1
Frankfurt am Main 1
Frutal 1
Guatemala City 1
Haiphong 1
Hanoi 1
Ituzaingó 1
Karachi 1
Kayapınar 1
Konya 1
Luis Eduardo Magalhães 1
Maceió 1
Manaus 1
Manchester 1
Mexico City 1
Moscow 1
Mosul 1
Muscat 1
New York 1
Nova Aurora 1
Nova Friburgo 1
Olivos 1
Pereira 1
Phoenix 1
Providence 1
Quảng Ngãi 1
Quận Mười 1
Rio Claro 1
Santa Clara 1
Sorocaba 1
Sousse 1
São Luís 1
Tafí Viejo 1
Tampa 1
Vacaria 1
Vienna 1
Warsaw 1
Totale 166
Nome #
Evidenze scientifiche ed insegnamento della lettura. Perché una alfabetizzazione fono-sillabica strutturata è necessaria per tutti i bambini 59
Evidence, Myths and Teaching Practices: The Case of Teaching Reading in Italian Schools 48
Evidence, Myths and Teaching Practices: The Case of Teaching Reading in Italian Schools 43
Improving Reading Comprehension and Summarising Skills in Primary School: A Quasi-Experimental Study 39
TEACHING TO READ: AN INTERESTING INTERFACE BETWEEN NEUROSCIENCE AND EDUCATION 39
EVIDENCE, MYTHS AND TEACHING PRACTICES: THE CASE OF TEACHING READING IN ITALIAN SCHOOLS. 10
Totale 238
Categoria #
all - tutte 1.225
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 1.225


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2024/2025102 0 0 0 0 19 15 10 6 23 4 6 19
2025/2026136 31 10 10 25 57 3 0 0 0 0 0 0
Totale 238