Sfoglia per Autore
Creative tourism, experiential holidays and multisensority
2005-01-01 Ferrari, Sonia; Adame, Ge; Veltri, Ar
Politiche di event marketing per lo sviluppo turistico calabrese
2005-01-01 Ferrari, Sonia; E. G., Adamo
The Pain Free Hospital Project as an instrument to improve patients’ perceived quality of health care services: experience of the Hospitals of Cosenza
2005-01-01 Ferrari, Sonia; A. R., Veltri; B., Carenzi; M., Loizzo; F., Amato
Event marketing and destination image: residents’ perceptions
2006-01-01 Ferrari, Sonia; Adamo, G. E.
Modelli gestionali per il turismo come esperienza. Emozioni e polisensorialita' nel marketing delle imprese turistiche
2006-01-01 Ferrari, Sonia
The role of experiential approach to heritage for differentiating tourist offer
2006-01-01 Ferrari, Sonia; Veltri, Ar
La gestione degli eventi turistico-culturali nella prospettiva esperienziale
2007-01-01 Ferrari, Sonia; Resciniti, R.
Informatization of Public Administration and Citizen Satisfaction: the case of Soveria Mannelli
2007-01-01 Ferrari, Sonia; Veltri, Ar; Rocca, Mv
Events as Marketing Tools: Impacts on tourist destination image
2007-01-01 Ferrari, Sonia; Adamo, Ge; Veltri, Ar
Experiential and Creative Tourism: Repositioning Policies and Urban Regeneration
2007-01-01 Ferrari, Sonia; Adamo, Ge
La formazione e le figure professionali per la nascita e lo sviluppo di un distretto turistico-culturale
2008-01-01 Ferrari, Sonia
Local resources as tourist attractions: the case of enogastronomics
2008-01-01 Ferrari, Sonia
L’approccio esperienziale nell’offerta dei beni culturali. Il caso di “Emozioni da Museo”
2008-01-01 Ferrari, Sonia; Veltri, Ar
Experiential and multisensority holidays as a form of creative tourism
2008-01-01 Ferrari, Sonia; Veltri, Ar; Adamo, Ge
The Luigiane Thermal Baths: a tool for the deseasonalization
2008-01-01 Ferrari, Sonia
National Parks today in Italy: evolution towards marketing strategies and shared patterns of governance
2011-01-01 Ferrari, Sonia; Pratesi, Ca
A Future Marketing Plan for Tourism in Calabria
2012-01-01 Ferrari, Sonia
National Parks in Italy – Sustainable Tourism Marketing Strategies
2012-01-01 Ferrari, Sonia; Pratesi, Ca
Event marketing. I grandi eventi e gli eventi speciali come strumenti di marketing. Seconda edizione
2012-01-01 Ferrari, Sonia
Marketing del turismo. Consumatori, imprese e destinazioni nel nuovo millennio
2012-01-01 Ferrari, Sonia
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile