EBOLI, Laura

EBOLI, Laura  

Dipartimento di Ingegneria Civile  

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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A multicriteria approach for analysing railway service quality 1-gen-2013 Eboli, Laura; Mazzulla, Gabriella
A multinomial logit model for service quality measurement 1-gen-2006 Eboli, Laura; Mazzulla, Gabriella
A structural equation model for road accident analysis 1-gen-2007 Eboli, Laura; Mazzulla, Gabriella
Air Transport Passengers’ Satisfaction: an Ordered Logit Model 1-gen-2018 Bellizzi, Maria Grazia; Eboli, Laura; Forciniti, Carmen; Mazzulla, Gabriella
Air Transport Service Quality Factors: A Systematic Literature Review 1-gen-2020 Bellizzi, Maria Grazia; Eboli, L.; Mazzulla, G.
Analisi comparativa di tecniche per la misura della qualità del servizio di trasporto pubblico 1-gen-2006 Eboli, Laura; Mazzulla, Gabriella
Analysing car users’ driving behaviour: Safety domains for different types of roads 1-gen-2018 Eboli, L.; Mazzulla, G.; Pungillo, G.; Pungillo, R.
Analysing the relationship among accident severity, drivers’ behaviour and their socio-economic characteristics in different territorial contexts 1-gen-2014 de Oña, J.; de Oña, R.; Eboli, Laura; Forciniti, C.; Machado, J. L.; Mazzulla, Gabriella
Analysis of the techniques used by public transport operators for evaluating perceived service quality | [Analisi delle tecniche utilizzate dalle aziende di trasporto pubblico italiane per valutare la qualità percepita dei servizi offerti] 1-gen-2019 De Ona, R.; Eboli, L.; Forciniti, C.; Mazzulla, G.
Behavioural and non-behavioural models for customer satisfaction measure 1-gen-2007 Eboli, Laura; Mazzulla, Gabriella
A behavioural model to estimate willingness-to-pay for reducing road accident risk 1-gen-2008 Eboli, Laura; Mazzulla, Gabriella
Capturing the differences in perceiving service quality of metro passengers of Madrid 1-gen-2020 Eboli, L.; Forciniti, C.; Mazzulla, G.
Il caso di studio del polo universitario di Cosenza 1-gen-2006 FESTA D., C; Mazzulla, Gabriella; Eboli, L; Vitale, A.
Classification trees for analysing highly educated people satisfaction with airlines’ services 1-gen-2022 Bellizzi, M. G.; Eboli, L.; Mazzulla, G.; Postorino, M. N.
Combining speed and acceleration to define car users’ safe or unsafe driving behavior 1-gen-2016 Eboli, L.; Mazzulla, Gabriella; Pungillo, G.
Come identificare la priorità di miglioramento dei servizi di trasporto collettivo 1-gen-2009 Eboli, Laura; Mazzulla, G.
Comparazione di metodi di misura della qualità dei servizi di trasporto collettivo 1-gen-2011 Eboli, L; Mazzulla, Gabriella; Nocera, S.
A composite index for evaluating transit service quality across different user profiles 1-gen-2016 de Oña, J.; de Oña, R.; Díez Mesa, F.; Eboli, Laura; Mazzulla, Gabriella
The conjoint use of rating and choice data for capturing the passenger perceptions about public transport services 1-gen-2008 Eboli, L.; Mazzulla, G.
Cycling culture: From users’ perceptions to planning policies 1-gen-2021 Bellizzi, M. G.; Eboli, L.; Forciniti, C.