FERRARI, Sonia

FERRARI, Sonia  

Dipartimento di Scienze Aziendali e Giuridiche  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 96 (tempo di esecuzione: 0.022 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A Future Marketing Plan for Tourism in Calabria 1-gen-2012 Ferrari, Sonia
A systemic approach to the management of museum heritage: the case of Basilicata Region Museum Pole (Italy), 1-gen-2020 Ferrari, Sonia; Iaffaldano, Nicolaia; Roberto Santamato, Vito
Alcune riflessioni sul ruolo dell’immagine e della comunicazione aziendale nel turismo 1-gen-1997 Ferrari, Sonia
An experiential approach to differentiating tourism offers in cultural heritage 1-gen-2013 Ferrari, Sonia
Analysis and segmentation of visitors in a natural protected area. Marketing implications. 1-gen-2018 Ferrari, S.; Gilli, &
Applying Sustainability Indicators in the Analysis and Segmentation of Tourist Demand – Implications for Marine Visitor Experiences on the Tremiti Islands, Italy 1-gen-2021 Iaffaldano, Nicolaia; Ferrari, Sonia
Aspetti qualitativi dell’offerta di alcuni dei principali servizi all’erogazione e alle persone 1-gen-1991 Ferrari, Sonia; Farinet, A.; Milanese, P.; Omati, F.; Soldera, M.
Autenticità e risorse locali come attrattive turistiche: il caso della Calabria 1-gen-2005 Ferrari, Sonia; Adamo, G. E.
Authenticity and experience in sustainable food tourism 1-gen-2015 Ferrari, Sonia; Gilli, M.
Cinema and city image 1-gen-2014 Ferrari, Sonia; Gilli, M.
Co-creating Spa Customer Experience 1-gen-2014 Ferrari, Sonia; Puczkò, L; Smith, M.
Creative tourism, experiential holidays and multisensority 1-gen-2005 Ferrari, Sonia; Adame, Ge; Veltri, Ar
Creativity as a source of differentiation in urban tourism: the case of Torino city 1-gen-2019 Adamo, G. E.; Ferrari, S.; Gilli, M.
Evaluating the quality of peripheral services on the Universiy of Calabria Campus (Italy) 1-gen-2004 Ferrari, Sonia; A. R., Veltri
event legacy 1-gen-2022 Ferrari, Sonia
Event marketing and destination image: residents’ perceptions 1-gen-2006 Ferrari, Sonia; Adamo, G. E.
Event marketing. I grandi eventi e gli eventi speciali come strumenti di marketing. Seconda edizione 1-gen-2012 Ferrari, Sonia
Event marketing: I grandi eventi e gli eventi speciali come strumenti di marketing 1-gen-2002 Ferrari, Sonia
Event marketing: la comunicazione attraverso sponsorizzazioni ed eventi aziendali 1-gen-2015 Ferrari, Sonia
Eventi, turismo e territorio 1-gen-2017 Guala, C.; Ferrari, S.