Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 41 a 60 di 67
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A two-edged sword: Immediate and complementary responses to disgust 1-gen-2017 Donato, Carmela; Miceli, Gaetano
When Does Customer-Oriented Leadership Pay Off? An Investigation of Front-Stage and Backstage Service Teams 1-gen-2017 Herhausen, D.; De Luca, L. M.; Miceli, Gaetano; Morgan, R.; Schoegel, M.
Comunicare il processo creativo: una ricerca qualitativa su artisti e scienziati 1-gen-2018 Miceli, Gaetano; Marozzo, Veronica; Raimondo, Maria Antonietta
Stay in the Virtue, Go in the Vice: Social groups moderate the effect of human density on willingness to stay and vice-virtue choices 1-gen-2018 Cardamone, Ernesto; Miceli, G.; Raimondo, M. A.
La comunicazione del processo creativo nelle arti e nelle scienze 1-gen-2018 Miceli, Gaetano
Preferences for Insight and Effort Differ across Domains and Audiences 1-gen-2018 Miceli, Gaetano; Scopelliti, Irene; Raimondo, Maria Antonietta
User-Generated Systems of Signs and Meanings in Product Customization: Taxonomies and Research Directions 1-gen-2018 Raimondo, Maria Antonietta; Farace, Stefania; Miceli, Gaetano
Gli effetti del native advertising sulle risposte dei consumatori. Alcune evidenze sperimentali 1-gen-2018 Raimondo, M. A.; Vernuccio, M.; Miceli, G.
Optimal presentation strategies of the creative process leading to artistic products 1-gen-2018 Miceli, Gaetano; Scopelliti, Irene; Raimondo, Maria Antonietta
Subtle o loud? Gli effetti dei gruppi sociali sulle preferenze dei segni di marca 1-gen-2019 Raimondo, Maria Antonietta; Cardamone, Ernesto; Miceli, Gaetano
Repurchasing, but only with those like me: Similarity with others moderates the effect of human density on repurchase behavior 1-gen-2019 Cardamone, Ernesto; Miceli, Gaetano; Raimondo, Maria Antonietta
All are (not) equal for the crowd: Social groups moderate the effects of human density on willingness to stay and vice-virtue choices 1-gen-2019 Cardamone, Ernesto; Miceli, Gaetano; Raimondo, Maria Antonietta
The effects of native advertising on consumer responses. Some experimental evidences on the interaction between content type and brand awareness 1-gen-2019 Raimondo, Maria Antonietta; Vernuccio, Maria; Miceli, Gaetano
Tipi di narrative sulla creatività ed engagement: evidenze da una text analysis dei TED talks 1-gen-2019 Miceli, Gaetano; Raimondo, Maria Antonietta; Cardamone, Ernesto; Marozzo, Veronica
L’influenza dei gruppi sociali nelle scelte dei segni di marca: evidenze empiriche da studi sperimentali 1-gen-2020 Raimondo, Maria Antonietta; Cardamone, Ernesto; Miceli, Gaetano
Creativity in the marketing and consumer behavior literature: a structured review and a research agenda 1-gen-2020 Miceli, Gaetano; Raimondo, Maria Antonietta
Insight versus effort. Communicating the creative process leading to new products 1-gen-2020 Miceli, G.; Scopelliti, I.; Raimondo, M. A.
The effect of disgust on preference for structure: Evidence for a double-sided 1-gen-2020 Donato, Carmela; Miceli, Gaetano
Effects of au naturel packaging colors on willingness to pay for healthy food 1-gen-2020 Marozzo, Veronica; Raimondo, Maria Antonietta; Miceli, Gaetano; Scopelliti, Irene
Dissociative desire and conspicuous consumption: the mediating role of brand self-verification 1-gen-2021 Raimondo, M. A.; Cardamone, E.; Miceli, G.; Muleo, S.
Mostrati risultati da 41 a 60 di 67
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile