CARDAMONE, ERNESTO
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 285
EU - Europa 179
AS - Asia 128
AF - Africa 12
SA - Sud America 3
OC - Oceania 2
Totale 609
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 280
IT - Italia 103
SG - Singapore 52
UA - Ucraina 30
CN - Cina 27
IN - India 22
DE - Germania 19
SN - Senegal 12
KR - Corea 9
SE - Svezia 7
HK - Hong Kong 6
BE - Belgio 5
FI - Finlandia 5
TR - Turchia 5
CA - Canada 4
GB - Regno Unito 4
CH - Svizzera 3
AU - Australia 2
FR - Francia 2
MY - Malesia 2
PE - Perù 2
TW - Taiwan 2
VN - Vietnam 2
BR - Brasile 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
PA - Panama 1
PL - Polonia 1
Totale 609
Città #
Chandler 81
Boardman 52
Singapore 41
Jacksonville 17
Patna 17
Ashburn 14
Dakar 12
San Mateo 11
Naples 10
Seoul 9
Shanghai 9
Lawrence 8
Rome 8
Roxbury 8
Seattle 8
Cambridge 7
Des Moines 7
Milan 7
Inglewood 6
Messina 6
Brussels 5
Hong Kong 5
Ogden 5
Helsinki 4
Vigevano 4
Bremen 3
Caraffa del Bianco 3
Contursi 3
Cosenza 3
Izmir 3
Jamshedpur 3
Pescara 3
Ankara 2
Berthierville 2
Brooklyn 2
Catania 2
Chiclayo 2
Cleveland 2
Dietikon 2
Ho Chi Minh City 2
London 2
Petaling Jaya 2
Siderno 2
Agropoli 1
Auterive 1
Bradford 1
Caltanissetta 1
Canberra 1
Castrolibero 1
Catanzaro 1
Central 1
Dipignano 1
Frankfurt am Main 1
Jinhua 1
Lappeenranta 1
Los Angeles 1
Luhuan 1
Manchester 1
New York 1
Norwalk 1
Nuremberg 1
Ottawa 1
Padova 1
Paola 1
Portland 1
Pune 1
Quanzhou 1
Ragusa 1
Recale 1
Reggio Calabria 1
Rende 1
San Francisco 1
Schlieren 1
Sydney 1
Sītāmarhi 1
Toronto 1
Turin 1
Udine 1
Valdagno 1
Warsaw 1
Weitang 1
Wenzhou 1
Wilmington 1
Totale 444
Nome #
Subtle o loud? Gli effetti dei gruppi sociali sulle preferenze dei segni di marca 75
Dissociative desire and conspicuous consumption: the mediating role of brand self-verification 72
Repurchasing, but only with those like me: Similarity with others moderates the effect of human density on repurchase behavior 62
Stay in the Virtue, Go in the Vice: Social groups moderate the effect of human density on willingness to stay and vice-virtue choices 54
Tipi di narrative sulla creatività ed engagement: evidenze da una text analysis dei TED talks 53
L’influenza dei gruppi sociali nelle scelte dei segni di marca: evidenze empiriche da studi sperimentali 53
All are (not) equal for the crowd: Social groups moderate the effects of human density on willingness to stay and vice-virtue choices 52
Innovazioni vincenti: Il ruolo del tipo di contest e dei vincoli temporali sulla creatività 41
Not that ad again! When exposure to post-purchase ads produces regret 39
Consumers' identity signaling towards social groups: The effects of dissociative desire on brand prominence preferences 35
How should we podcast? Valence moderates the impact of discourse concentration on podcast episode engagement 33
Art and Science talk different. The effect of language concreteness-abstractness on TED Talks liking 27
Co-creating Through Win and Quick: the Role of Type of Contest and Constraints on Creativity 20
Better abstract or concrete, narrating or not: optimal strategies for the communication of innovation 11
Totale 627
Categoria #
all - tutte 4.365
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 4.365


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/202026 0 0 0 0 5 8 0 5 0 2 5 1
2020/202155 8 0 5 5 1 1 0 6 0 28 0 1
2021/2022109 4 11 2 7 11 6 4 12 3 0 19 30
2022/2023137 14 19 15 21 13 18 0 15 7 4 4 7
2023/2024191 13 3 11 10 10 6 1 20 9 13 28 67
2024/2025103 16 39 15 16 17 0 0 0 0 0 0 0
Totale 627