CARDAMONE, ERNESTO
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 226
EU - Europa 139
AS - Asia 30
AF - Africa 12
SA - Sud America 3
OC - Oceania 2
Totale 412
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 224
IT - Italia 69
UA - Ucraina 30
DE - Germania 18
SN - Senegal 12
KR - Corea 9
SE - Svezia 7
BE - Belgio 5
IN - India 5
TR - Turchia 5
FI - Finlandia 4
GB - Regno Unito 4
AU - Australia 2
CA - Canada 2
CN - Cina 2
MY - Malesia 2
PE - Perù 2
TW - Taiwan 2
VN - Vietnam 2
BR - Brasile 1
FR - Francia 1
HK - Hong Kong 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
PL - Polonia 1
SG - Singapore 1
Totale 412
Città #
Chandler 81
Jacksonville 17
Ashburn 14
Dakar 12
San Mateo 11
Seoul 9
Lawrence 8
Roxbury 8
Seattle 8
Cambridge 7
Des Moines 7
Inglewood 6
Messina 6
Naples 6
Brussels 5
Ogden 5
Helsinki 4
Vigevano 4
Bremen 3
Contursi 3
Izmir 3
Jamshedpur 3
Milan 3
Rome 3
Ankara 2
Brooklyn 2
Chiclayo 2
Cleveland 2
Ho Chi Minh City 2
London 2
Petaling Jaya 2
Siderno 2
Agropoli 1
Auterive 1
Bradford 1
Caltanissetta 1
Canberra 1
Castrolibero 1
Catanzaro 1
Central 1
Dipignano 1
Frankfurt am Main 1
Luhuan 1
Manchester 1
Norwalk 1
Ottawa 1
Padova 1
Paola 1
Pune 1
Ragusa 1
Reggio Calabria 1
Rende 1
San Francisco 1
Shanghai 1
Singapore 1
Sydney 1
Sītāmarhi 1
Toronto 1
Udine 1
Valdagno 1
Warsaw 1
Wilmington 1
Totale 282
Nome #
Dissociative desire and conspicuous consumption: the mediating role of brand self-verification 64
Repurchasing, but only with those like me: Similarity with others moderates the effect of human density on repurchase behavior 52
Tipi di narrative sulla creatività ed engagement: evidenze da una text analysis dei TED talks 47
Subtle o loud? Gli effetti dei gruppi sociali sulle preferenze dei segni di marca 47
Stay in the Virtue, Go in the Vice: Social groups moderate the effect of human density on willingness to stay and vice-virtue choices 46
L’influenza dei gruppi sociali nelle scelte dei segni di marca: evidenze empiriche da studi sperimentali 42
All are (not) equal for the crowd: Social groups moderate the effects of human density on willingness to stay and vice-virtue choices 41
Innovazioni vincenti: Il ruolo del tipo di contest e dei vincoli temporali sulla creatività 30
Consumers' identity signaling towards social groups: The effects of dissociative desire on brand prominence preferences 26
Not that ad again! When exposure to post-purchase ads produces regret 13
Co-creating Through Win and Quick: the Role of Type of Contest and Constraints on Creativity 10
How should we podcast? Valence moderates the impact of discourse concentration on podcast episode engagement 9
Better abstract or concrete, narrating or not: optimal strategies for the communication of innovation 2
Totale 429
Categoria #
all - tutte 2.924
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 2.924


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/20191 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
2019/202029 1 1 0 1 5 8 0 5 0 2 5 1
2020/202155 8 0 5 5 1 1 0 6 0 28 0 1
2021/2022109 4 11 2 7 11 6 4 12 3 0 19 30
2022/2023137 14 19 15 21 13 18 0 15 7 4 4 7
2023/202496 13 3 11 10 10 6 1 20 9 13 0 0
Totale 429