RAIMONDO, Maria Antonietta
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.818
EU - Europa 1.440
AS - Asia 539
AF - Africa 84
SA - Sud America 16
OC - Oceania 15
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 3.915
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.788
IT - Italia 426
UA - Ucraina 426
DE - Germania 251
SG - Singapore 191
CN - Cina 158
SE - Svezia 136
FI - Finlandia 106
SN - Senegal 81
TR - Turchia 57
KR - Corea 56
IN - India 37
CA - Canada 29
FR - Francia 24
GB - Regno Unito 24
BE - Belgio 16
BR - Brasile 15
AU - Australia 14
HK - Hong Kong 14
NL - Olanda 10
CH - Svizzera 6
JP - Giappone 4
VN - Vietnam 4
EU - Europa 3
ID - Indonesia 3
IE - Irlanda 3
RU - Federazione Russa 3
DZ - Algeria 2
HR - Croazia 2
IR - Iran 2
LU - Lussemburgo 2
SA - Arabia Saudita 2
TH - Thailandia 2
TW - Taiwan 2
AT - Austria 1
BD - Bangladesh 1
DK - Danimarca 1
EC - Ecuador 1
ET - Etiopia 1
IQ - Iraq 1
KG - Kirghizistan 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
MY - Malesia 1
NP - Nepal 1
NZ - Nuova Zelanda 1
OM - Oman 1
PA - Panama 1
PL - Polonia 1
PT - Portogallo 1
RO - Romania 1
Totale 3.915
Città #
Chandler 348
Jacksonville 241
Boardman 176
Singapore 144
Dearborn 138
San Mateo 128
Helsinki 105
Dakar 81
Lawrence 58
Roxbury 58
Ashburn 54
Seoul 54
Ann Arbor 49
Rome 47
Falkenstein 46
Izmir 46
Shanghai 46
Milan 45
Des Moines 40
Cambridge 35
Brooklyn 34
Grafing 34
Inglewood 31
Beijing 23
Ogden 22
Rende 20
Ottawa 19
Los Angeles 17
Patna 17
Wilmington 17
Brussels 16
Seattle 16
Guangzhou 15
Messina 15
Naples 15
Pune 15
Hong Kong 12
Garbagnate Milanese 11
Kocaeli 11
San Francisco 11
Melbourne 9
Parma 9
Redwood City 8
Chicago 7
Cosenza 7
Cleveland 6
Monza 6
New York 6
Tilburg 6
Brugherio 5
Cernobbio 5
Hefei 5
Napoli 5
Norwalk 5
Syosset 5
Turin 5
Bologna 4
Cassino 4
City of Westminster 4
Florence 4
Ho Chi Minh City 4
Ladispoli 4
Lanzada 4
Montalto Uffugo 4
Nocera Inferiore 4
Rennes 4
Toronto 4
Altopascio 3
Bandung 3
Bremen 3
Caraffa del Bianco 3
Contursi 3
Gargnano 3
Jamshedpur 3
Noisy-le-Grand 3
Pescara 3
Prato 3
Reggio Calabria 3
San Giuliano Milanese 3
Shenzhen 3
Sydney 3
Alfortville 2
Augusta 2
Austin 2
Berthierville 2
Birmingham 2
Busto Arsizio 2
Canberra 2
Catania 2
Central 2
Chengdu 2
Comiso 2
Desio 2
Dietikon 2
Dipignano 2
Hangzhou 2
Jiaxing 2
London 2
Luxembourg 2
Madison 2
Totale 2.533
Nome #
Un modello dinamico di customer loyalty: evidenze empiriche da un'analisi intergruppo con modelli di equazioni strutturali 159
Customer Intimization: segni e simboli individuali nella personalizzazione dell’offerta 121
Valore di marca: modelli e management 114
The effects of native advertising on consumer responses. Some experimental evidences on the interaction between content type and brand awareness 92
Consumer symbols vs. firm symbols in self-identity communication: the interaction between customization and brand 90
Breaking Through Complexity: How the Interplay Between Visual and Conceptual Complexity Affects Logo Evaluation across Repeated Exposures 90
Il valore dei segni di marca. Identità, segnalazione e prominenza 85
A dynamic model of customer loyalty. Some empirical evidences supporting a customer buying behavior model 84
The Effect of Au Naturel Color on Consumers’ Willingness To Pay. The Moderating Role of Product Category and Cognitive Load. 84
Customization and Brand in Customer Identity Communication 83
Subtle o loud? Gli effetti dei gruppi sociali sulle preferenze dei segni di marca 82
Breaking Through Complexity: Visual and Conceptual Dimensions in Logo Evaluation Across Exposures 81
Communicating the Creative Process: Preferences for Insight and Effort Differ across Domains and Audiences 80
Can Packaging Color Influence Consumers’ Willingness to Pay? Evidences of the Au Naturel-Colored Packaging Effect 79
Creativity in the marketing and consumer behavior literature: a structured review and a research agenda 78
A dynamic model of Customer Loyalty: an empirical evidence 73
Breaking through complexity: gli effetti di complessità visiva e concettuale sulla valutazione dei loghi 72
Preferences for Insight and Effort Differ across Domains and Audiences 72
Casi di studio sulle esperienze italiane di marche collettive 71
How Relationship Age Moderates Loyalty Formation: The Increasing Effect of Relational Equity on Customer Loyalty 69
Comunicare il processo creativo: una ricerca qualitativa su artisti e scienziati 69
Effects of au naturel packaging colors on willingness to pay for healthy food 69
Customer loyalty perspectives: empirical evidences supporting static and dynamic views on the customer relationship life-cycle 68
Self o mass branding? La relazione tra personalizzazione e marca 65
Il posizionamento emozionale dei generi musicali 65
Customer Attitude and Dispositions Towards Customized Products: The Interaction Between Customization Model and Brand 64
Repurchasing, but only with those like me: Similarity with others moderates the effect of human density on repurchase behavior 64
Un modello formativo per la misurazione del valore per il cliente 62
La concettualizzazione e la misurazione del valore per il cliente 62
La misurazione della fiducia negli studi di marketing: una rassegna di modelli e metodologie 61
Insight or effort? Communicating the creative process in arts and sciences 58
Stay in the Virtue, Go in the Vice: Social groups moderate the effect of human density on willingness to stay and vice-virtue choices 57
I servizi reali agevolati da Bic Calabria S.C.p.A; i risultati di un’indagine sul campo 56
Tipi di narrative sulla creatività ed engagement: evidenze da una text analysis dei TED talks 56
L’influenza dei gruppi sociali nelle scelte dei segni di marca: evidenze empiriche da studi sperimentali 56
Le relazioni di mercato dell'impresa. Analisi, misurazione e management 54
User-Generated Systems of Signs and Meanings in Product Customization: Taxonomies and Research Directions 54
All are (not) equal for the crowd: Social groups moderate the effects of human density on willingness to stay and vice-virtue choices 54
Give Me Tactile Information, but Only if Not Diagnostic: The Effects of Online Information Sources on Consumers’ Attitude 53
Tactile Sensations in E-Retailing: The Role of Web Communities 53
La rilevanza dell'informazione tattile negli acquisti online 51
Insight versus effort. Communicating the creative process leading to new products 51
The effects of visual and conceptual complexity on logo evaluation across repeated exposures 50
Why do consumers integrate products with their own signs ? Introducing “Intimization” 49
Forme di complessità ed esposizione ripetuta nella valutazione dei loghi 49
Optimal presentation strategies of the creative process leading to artistic products 49
Mass- or self-branding? The relation between customization and brand 47
Gli effetti del native advertising sulle risposte dei consumatori. Alcune evidenze sperimentali 47
The Measurement of Trust in Marketing Studies: A Review of Models and Methodologies 45
The Relevance of Tactile Information in Online Environments: The Effects of Information Sources on Consumers’ Attitude 45
Not that ad again! When exposure to post-purchase ads produces regret 44
The effect of Natural Color Package on Perceptions of Product Dangerousness for Consumers' Health 44
Personalizzazione, marca e identità del consumatore 44
Innovazioni vincenti: Il ruolo del tipo di contest e dei vincoli temporali sulla creatività 44
La misurazione della fiducia negli studi di marketing: una rassegna di modelli e metodologie 43
Lo stato dell'arte dell'insegnamento del marketing nelle Università Italiane 42
Self o mass branding? La relazione tra personalizzazione e marca 42
Un modello dinamico di customer loyalty: evidenze empiriche da una analisi intergruppo con modelli di equazioni strutturali 42
Art and Science talk different. The effect of language concreteness-abstractness on TED Talks liking 39
Consumers' identity signaling towards social groups: The effects of dissociative desire on brand prominence preferences 39
How should we podcast? Valence moderates the impact of discourse concentration on podcast episode engagement 39
Co-creating Through Win and Quick: the Role of Type of Contest and Constraints on Creativity 22
The effects of online tactile information source for low-touch products on consumer responses 21
Better abstract or concrete, narrating or not: optimal strategies for the communication of innovation 13
Don’t Fry This at Home! The effect of Vocal fry on Attitude toward the Advertised Product. 9
Totale 3.969
Categoria #
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Totale 23.726


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020210 0 0 0 0 0 0 32 61 12 12 57 36
2020/2021528 63 10 56 73 19 57 15 66 15 105 6 43
2021/2022797 7 105 5 96 64 41 13 157 17 7 108 177
2022/2023704 83 90 25 104 73 60 10 114 72 29 22 22
2023/2024576 32 27 40 30 33 54 6 38 37 74 40 165
2024/2025604 39 155 42 71 113 173 11 0 0 0 0 0
Totale 3.969