REITANO, Antonella
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.562
EU - Europa 1.278
AS - Asia 190
AF - Africa 31
OC - Oceania 7
SA - Sud America 4
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 3.075
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.509
UA - Ucraina 447
IT - Italia 434
DE - Germania 188
SE - Svezia 143
CN - Cina 74
TR - Turchia 57
CA - Canada 53
SN - Senegal 29
KR - Corea 25
GB - Regno Unito 21
IN - India 13
FI - Finlandia 11
FR - Francia 11
AU - Australia 7
AT - Austria 6
BE - Belgio 6
ES - Italia 4
SG - Singapore 4
EU - Europa 3
IR - Iran 3
JP - Giappone 3
BR - Brasile 2
IE - Irlanda 2
PH - Filippine 2
VN - Vietnam 2
AR - Argentina 1
AZ - Azerbaigian 1
BD - Bangladesh 1
CL - Cile 1
CY - Cipro 1
CZ - Repubblica Ceca 1
ID - Indonesia 1
IL - Israele 1
JO - Giordania 1
LU - Lussemburgo 1
MY - Malesia 1
NL - Olanda 1
RU - Federazione Russa 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
TN - Tunisia 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 3.075
Città #
Jacksonville 270
Chandler 263
Dearborn 144
San Mateo 133
Florence 66
Lawrence 64
Roxbury 64
Ashburn 54
Izmir 54
Cambridge 47
Inglewood 44
Des Moines 43
Cosenza 41
Rome 37
Ottawa 35
Dakar 29
Shanghai 29
Rende 27
Palermo 25
Seoul 25
Wilmington 25
Brooklyn 22
Toronto 18
Beijing 17
Ogden 17
Grafing 11
Ann Arbor 10
Helsinki 10
Pune 10
Norwalk 8
San Francisco 8
New York 7
Seattle 7
Trento 7
Brussels 6
Crotone 6
Monmouth Junction 6
Serra D'aiello 6
Vienna 6
Marco 5
Turin 5
Canberra 4
Chicago 4
Corigliano Calabro 4
Falls Church 4
Ginosa 4
Hefei 4
Kunming 4
Latina 4
Siderno 4
Adrano 3
Dipignano 3
Lamezia Terme 3
Noicattaro 3
Pozzuoli 3
Putignano 3
Ragusa 3
Redmond 3
Rignano Flaminio 3
Squillace 3
Ardabil 2
Belvedere Marittimo 2
Boardman 2
Canosa Di Puglia 2
Casavatore 2
Catanzaro 2
Changsha 2
Colle di Val d'Elsa 2
Curinga 2
Dublin 2
Fubine 2
Giaveno 2
Guangzhou 2
Hangzhou 2
Hanoi 2
Jinan 2
Leawood 2
London 2
Los Angeles 2
Melbourne 2
Messina 2
Modica 2
Naples 2
Parma 2
Pisa 2
Reggio Calabria 2
Rincon de la Victoria 2
Santa Cruz de Tenerife 2
São Paulo 2
Tagum 2
Tokyo 2
Washington 2
Amendolara 1
Amman 1
Amsterdam 1
Andover 1
Arezzo 1
Basiano 1
Bologna 1
Bratislava 1
Totale 1.849
Nome #
Le aziende calabresi all’esposizione industriale di Torino del 1911 116
Marchi di qualità turistica e differenze di genere nella scelta della destinazione. 105
An eye tracking approach to consumers reaction to olive oil protection brands 85
Valutazione dei marchi di tutela con sistemi di eye-tracking e decisioni d'acquisto 77
Eye-tracking And web Usability 77
Il ruolo della tracciabilità nella commercializzazione dei prodotti agroalimentari 68
Traceability of Food Products in Global Gastronomic Tourism 67
Emotion and reason in the buying process of tourist product 66
Quality parameters, chemical compositions and antioxidant activities of Calabrian (Italy) monovarietal extra virgin olive oils from autochthonous (Ottobratica) and allochthonous (Coratina, Leccino, and Nocellara Del Belice) varieties 66
Comunicazione digitale e gestione del territorio 65
Cultural Heritage 2.0 – “Prosumers” and a new collaborative environment related to cultural heritage 64
Cultura e creatività calabresi all’Esposizione internazionale delle industrie e del lavoro (Torino, 1911) 63
E-Learning system to enhance local competences 62
Citrus x clementina Hort. Juice Enriched with Its By-Products (Peels and Leaves): Chemical Composition, In Vitro Bioactivity, and Impact of Processing 61
Covid-19 Impact on the Tourism Industry: Short Holidays Within National Borders 61
Green entrepreneurs- the italian way 59
Consumer Preferences for New Products: Eye Tracking Experiment on Labels and Packaging for Olive Oil Based Dressing 59
Distribution of Sabellaria alveolata (Polychaeta Sabellariidae) in the Mediterranean Sea: update and new findings 58
Qualità, tracciabilità e sistemi di eye-tracking 57
Education, ICT and School Dispersion 56
Distance learning in Italy: the evolutionary model 56
Education, ICT and School Dispersion: a Model to Control the Phenomenon 56
Business intelligence e flessibilità nelle decisioni di marketing 55
Data Mining and management decisions 55
Comunicazione finanziaria, trasparenza e riduzione del rischio d’investimento 54
La Calabria: da risorsa a prodotto 52
Data Mining e sistemi informativi di concorrenza 50
Tracciabilità dei prodotti agroalimentari e corporate social responsibility 48
Sustainability, eco-innovation and technology - an Italian perspective, International Journal of Technology Marketing, Vol. 9, N. 3, 2014, pagg. 270-287 . DOI: 10.1504/IJTMKT.2014.063856 46
Exploring personal networks in Calabrian small busines 45
Le aziende calabresi all’esposizione industriale di Torino del 1911 45
Emotion and reason in the buying process of touristic product 44
Il territorio: da risorsa a prodotto 42
Il marketing della conoscenza: il caso del ponte sullo Stretto 41
Development: Crossing the Bridge Pondering Socio-Economic and Techno-Science 41
Reti e servizi telematici per lo sviluppo di aree marginali. Il caso della Calabria 39
Shopping Robot e processi di vendita digitale 39
Prodotti tipici e comunicazione digitale 38
Territorial communication as tool to promote the territorial development: Calabria and Saint Francesco from Paola project 38
Internet, memorization process and personal knowledge 37
Influenza di differenti sistemi di packaging sul tenore in costituenti salutistici di piante alimurgiche durante la shelf-life del prodotto. 37
Formazione e qualità in Calabria. Il caso dell’Università degli Studi della Calabria, in Atti del XIX Incontro Arethuse (Association des Rencontres Economiques Thématiques des Universités du Sud de l’Europe), “Formación y calidad en las empresas de la Europa del Sur”, Alicante, 25-26 settembre 2003 36
Territorial Communication as tool to promote territorial development: Calabria and Saint Francesco from Paola project 36
Telematica concorrenza e comunicazione integrata d’impresa (seconda edizione) 36
Turismo e microclima: il caso della Locride 35
La filiera breve nella distribuzione dei prodotti agricoli 35
Public services customer behaviour. Comparison between two regions: Calabria (I) and Satakunta (FIN) 34
Using e-Learning to Help Transition from School to University: Innovations in Student Support Practice 34
New Trends in Management, Special Issue, International Journal of Management Cases, 34
Sustainability, Eco-Innovation and Technology: An Italian Perspective 34
Food literacy as a resilience factor in response to health-related uncertainty 33
Knowledge Media Design and Museum Communication 33
ON THE USE OF PHYSIOLOGICAL TESTS IN CONSUMER RESEARCH 33
Innovazione e agroindustria 33
Nuove tecnologie e comunicazione digitale. Il caso dei prodotti tipici della Magna Græcia 32
Le politiche del lavoro nella crisi. La valorizzazione del merito nella gestione del personale 32
La filiera breve nella distribuzione dei prodotti agricoli 31
Prodotti tipici e web communication 31
The Covid-19 Impact on the Tourism Industry: Short Holidays within National Borders 30
Shopping robots and e-commerce 29
Sustainability, eco-innovation and technology 29
Green Entrepreneurs: an Italian Perspective 28
Neural Networks and Pricing Strategies 28
Reitano A. & Pantano E. Consumer’s behaviour and demand of local products: the case of McDonald’s and Italian local producers alliance 27
La sostenibilità della produzione della fibra di ginestra 21
Evaluation of the Shelf life of Ready-to-Eat Fresh Bamboo Sprouts (Phyllostachys edulis) Packaged in a Modified Atmosphere or Vacuum: A Comparative Study 5
Totale 3.119
Categoria #
all - tutte 17.702
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 17.702


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/201958 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 54 4
2019/2020592 55 55 8 58 39 137 46 63 15 9 64 43
2020/2021529 72 4 59 65 4 61 16 67 29 77 10 65
2021/2022854 21 117 13 101 94 21 12 136 3 9 121 206
2022/2023637 92 60 17 64 53 51 11 73 73 44 81 18
2023/2024349 57 28 34 18 33 45 23 33 37 37 4 0
Totale 3.119