REITANO, Antonella
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 2.013
AS - Asia 1.817
EU - Europa 1.552
SA - Sud America 586
AF - Africa 78
OC - Oceania 8
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 6.057
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.921
SG - Singapore 803
IT - Italia 547
UA - Ucraina 458
BR - Brasile 442
CN - Cina 326
VN - Vietnam 258
DE - Germania 222
HK - Hong Kong 153
SE - Svezia 143
KR - Corea 77
TR - Turchia 64
CA - Canada 61
AR - Argentina 50
FI - Finlandia 32
GB - Regno Unito 30
SN - Senegal 30
EC - Ecuador 29
CO - Colombia 23
ZA - Sudafrica 20
ID - Indonesia 19
IN - India 18
RU - Federazione Russa 18
NL - Olanda 17
BD - Bangladesh 16
MX - Messico 16
FR - Francia 14
IQ - Iraq 13
ES - Italia 12
CZ - Repubblica Ceca 11
AT - Austria 9
VE - Venezuela 9
AU - Australia 8
CL - Cile 8
MY - Malesia 8
PK - Pakistan 8
BE - Belgio 7
JP - Giappone 7
PE - Perù 7
UY - Uruguay 7
PL - Polonia 6
PY - Paraguay 6
TN - Tunisia 6
UZ - Uzbekistan 6
AE - Emirati Arabi Uniti 5
BO - Bolivia 5
JM - Giamaica 4
JO - Giordania 4
KE - Kenya 4
MA - Marocco 4
PS - Palestinian Territory 4
AL - Albania 3
AZ - Azerbaigian 3
BA - Bosnia-Erzegovina 3
BG - Bulgaria 3
DO - Repubblica Dominicana 3
DZ - Algeria 3
EG - Egitto 3
EU - Europa 3
IR - Iran 3
KZ - Kazakistan 3
OM - Oman 3
AM - Armenia 2
BY - Bielorussia 2
CR - Costa Rica 2
EE - Estonia 2
ET - Etiopia 2
IE - Irlanda 2
IL - Israele 2
KG - Kirghizistan 2
LB - Libano 2
LT - Lituania 2
LU - Lussemburgo 2
NG - Nigeria 2
NP - Nepal 2
PH - Filippine 2
RO - Romania 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
SV - El Salvador 2
AO - Angola 1
CI - Costa d'Avorio 1
CY - Cipro 1
GA - Gabon 1
GT - Guatemala 1
KH - Cambogia 1
KW - Kuwait 1
LY - Libia 1
MD - Moldavia 1
NI - Nicaragua 1
PA - Panama 1
PR - Porto Rico 1
PT - Portogallo 1
SI - Slovenia 1
SY - Repubblica araba siriana 1
Totale 6.057
Città #
Singapore 338
Jacksonville 270
Chandler 254
Hong Kong 153
Dearborn 144
Boardman 134
San Mateo 129
Beijing 102
Ho Chi Minh City 101
Ashburn 96
Seoul 77
Dallas 65
Florence 65
Lawrence 63
Roxbury 63
Izmir 54
Cosenza 52
Hanoi 48
Cambridge 47
Shanghai 47
Inglewood 44
Des Moines 42
Hefei 42
Rome 42
São Paulo 40
Rende 37
Ottawa 35
Dakar 30
Brooklyn 29
Palermo 25
Wilmington 25
Toronto 23
Los Angeles 22
Munich 20
New York 17
Ogden 17
Turku 16
Helsinki 15
Ancona 14
Parma 14
San Francisco 13
Quito 12
Grafing 11
Nijmegen 11
Santa Clara 11
Seattle 11
Ann Arbor 10
Brasília 10
Pune 10
Da Nang 9
Naples 9
Curitiba 8
Dhaka 8
Frankfurt am Main 8
Guangzhou 8
Johannesburg 8
Lamezia Terme 8
Medellín 8
Norwalk 8
Rio de Janeiro 8
Baghdad 7
Belo Horizonte 7
Biên Hòa 7
Brno 7
Chicago 7
Haiphong 7
Sorocaba 7
Thái Bình 7
Tianjin 7
Trento 7
Vienna 7
Brussels 6
Crotone 6
Goiânia 6
Kuala Lumpur 6
Monmouth Junction 6
Montevideo 6
Ribeirão Preto 6
Serra D'aiello 6
Tashkent 6
The Dalles 6
Tokyo 6
Turin 6
Warsaw 6
Anoia Superiore 5
Campinas 5
Catania 5
Guayaquil 5
Hải Dương 5
Lima 5
Marco 5
Tuzla 5
Amman 4
Araçatuba 4
Bogotá 4
Buenos Aires 4
Bắc Giang 4
Can Tho 4
Canberra 4
Casoria 4
Totale 3.267
Nome #
Le aziende calabresi all’esposizione industriale di Torino del 1911 166
Marchi di qualità turistica e differenze di genere nella scelta della destinazione. 166
An eye tracking approach to consumers reaction to olive oil protection brands 136
Eye-tracking And web Usability 132
Emotion and reason in the buying process of tourist product 131
Valutazione dei marchi di tutela con sistemi di eye-tracking e decisioni d'acquisto 130
Cultura e creatività calabresi all’Esposizione internazionale delle industrie e del lavoro (Torino, 1911) 130
Consumer Preferences for New Products: Eye Tracking Experiment on Labels and Packaging for Olive Oil Based Dressing 125
Quality parameters, chemical compositions and antioxidant activities of Calabrian (Italy) monovarietal extra virgin olive oils from autochthonous (Ottobratica) and allochthonous (Coratina, Leccino, and Nocellara Del Belice) varieties 119
E-Learning system to enhance local competences 117
Comunicazione digitale e gestione del territorio 115
Citrus × clementina hort. Juice enriched with its by-products (peels and leaves): Chemical composition, in vitro bioactivity, and impact of processing 111
Education, ICT and School Dispersion 110
Distance learning in Italy: the evolutionary model 110
Cultural Heritage 2.0 – “Prosumers” and a new collaborative environment related to cultural heritage 110
Il ruolo della tracciabilità nella commercializzazione dei prodotti agroalimentari 107
Comunicazione finanziaria, trasparenza e riduzione del rischio d’investimento 103
Traceability of Food Products in Global Gastronomic Tourism 103
Covid-19 Impact on the Tourism Industry: Short Holidays Within National Borders 103
Education, ICT and School Dispersion: a Model to Control the Phenomenon 101
Qualità, tracciabilità e sistemi di eye-tracking 101
Data Mining e sistemi informativi di concorrenza 100
Data Mining and management decisions 99
Business intelligence e flessibilità nelle decisioni di marketing 97
Green entrepreneurs- the italian way 96
Internet, memorization process and personal knowledge 94
Tracciabilità dei prodotti agroalimentari e corporate social responsibility 92
Le aziende calabresi all’esposizione industriale di Torino del 1911 92
Public services customer behaviour. Comparison between two regions: Calabria (I) and Satakunta (FIN) 91
Development: Crossing the Bridge Pondering Socio-Economic and Techno-Science 89
Influenza di differenti sistemi di packaging sul tenore in costituenti salutistici di piante alimurgiche durante la shelf-life del prodotto. 87
Food literacy as a resilience factor in response to health-related uncertainty 86
La Calabria: da risorsa a prodotto 85
Using e-Learning to Help Transition from School to University: Innovations in Student Support Practice 85
Il marketing della conoscenza: il caso del ponte sullo Stretto 85
Sustainability, eco-innovation and technology - an Italian perspective, International Journal of Technology Marketing, Vol. 9, N. 3, 2014, pagg. 270-287 . DOI: 10.1504/IJTMKT.2014.063856 84
Territorial communication as tool to promote the territorial development: Calabria and Saint Francesco from Paola project 83
Exploring personal networks in Calabrian small busines 80
Le politiche del lavoro nella crisi. La valorizzazione del merito nella gestione del personale 80
La filiera breve nella distribuzione dei prodotti agricoli 79
Emotion and reason in the buying process of touristic product 79
Prodotti tipici e comunicazione digitale 78
Nuove tecnologie e comunicazione digitale. Il caso dei prodotti tipici della Magna Græcia 78
Shopping Robot e processi di vendita digitale 78
Reitano A. & Pantano E. Consumer’s behaviour and demand of local products: the case of McDonald’s and Italian local producers alliance 76
Neural Networks and Pricing Strategies 76
Telematica concorrenza e comunicazione integrata d’impresa (seconda edizione) 76
Green Entrepreneurs: an Italian Perspective 75
La sostenibilità della produzione della fibra di ginestra 74
Formazione e qualità in Calabria. Il caso dell’Università degli Studi della Calabria, in Atti del XIX Incontro Arethuse (Association des Rencontres Economiques Thématiques des Universités du Sud de l’Europe), “Formación y calidad en las empresas de la Europa del Sur”, Alicante, 25-26 settembre 2003 74
Il territorio: da risorsa a prodotto 74
Prodotti tipici e web communication 74
Reti e servizi telematici per lo sviluppo di aree marginali. Il caso della Calabria 71
The Production of Broom Fibre: Sustainability and Fashion. The Point of View of the Participants of “Miss Italia” 70
Sustainability, Eco-Innovation and Technology: An Italian Perspective 70
Evaluation of the Shelf life of Ready-to-Eat Fresh Bamboo Sprouts (Phyllostachys edulis) Packaged in a Modified Atmosphere or Vacuum: A Comparative Study 69
Turismo e microclima: il caso della Locride 69
ON THE USE OF PHYSIOLOGICAL TESTS IN CONSUMER RESEARCH 69
Knowledge Media Design and Museum Communication 68
Innovazione e agroindustria 68
The Covid-19 Impact on the Tourism Industry: Short Holidays within National Borders 68
Shopping robots and e-commerce 65
La filiera breve nella distribuzione dei prodotti agricoli 64
Sustainability, eco-innovation and technology 64
New Trends in Management, Special Issue, International Journal of Management Cases, 63
Territorial Communication as tool to promote territorial development: Calabria and Saint Francesco from Paola project 61
Dall’ispirazione brasiliana all’Esposizione internazionale delle industrie e del lavoro (Torino, 1911) 49
Totale 6.110
Categoria #
all - tutte 34.207
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 34.207


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021325 0 0 0 0 0 61 16 67 29 77 10 65
2021/2022830 21 117 13 87 92 20 12 133 3 9 119 204
2022/2023616 90 58 17 60 48 50 11 71 73 43 77 18
2023/2024445 55 27 33 18 30 45 22 31 36 35 35 78
2024/20251.108 29 143 78 46 104 41 40 48 125 38 114 302
2025/20261.832 360 112 293 362 618 87 0 0 0 0 0 0
Totale 6.110