REITANO, Antonella
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 2.022
AS - Asia 1.846
EU - Europa 1.555
SA - Sud America 591
AF - Africa 80
OC - Oceania 8
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 6.105
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.929
SG - Singapore 814
IT - Italia 549
UA - Ucraina 458
BR - Brasile 445
CN - Cina 331
VN - Vietnam 269
DE - Germania 222
HK - Hong Kong 153
SE - Svezia 143
KR - Corea 77
TR - Turchia 64
CA - Canada 61
AR - Argentina 50
FI - Finlandia 32
GB - Regno Unito 30
SN - Senegal 30
EC - Ecuador 29
CO - Colombia 23
ZA - Sudafrica 21
ID - Indonesia 19
IN - India 18
RU - Federazione Russa 18
BD - Bangladesh 17
NL - Olanda 17
MX - Messico 16
FR - Francia 15
IQ - Iraq 13
ES - Italia 12
CZ - Repubblica Ceca 11
AT - Austria 9
CL - Cile 9
VE - Venezuela 9
AU - Australia 8
MY - Malesia 8
PK - Pakistan 8
UY - Uruguay 8
BE - Belgio 7
JP - Giappone 7
PE - Perù 7
AE - Emirati Arabi Uniti 6
PL - Polonia 6
PY - Paraguay 6
TN - Tunisia 6
UZ - Uzbekistan 6
BO - Bolivia 5
KE - Kenya 5
JM - Giamaica 4
JO - Giordania 4
MA - Marocco 4
PS - Palestinian Territory 4
AL - Albania 3
AZ - Azerbaigian 3
BA - Bosnia-Erzegovina 3
BG - Bulgaria 3
DO - Repubblica Dominicana 3
DZ - Algeria 3
EG - Egitto 3
EU - Europa 3
IR - Iran 3
KZ - Kazakistan 3
OM - Oman 3
AM - Armenia 2
BY - Bielorussia 2
CR - Costa Rica 2
EE - Estonia 2
ET - Etiopia 2
IE - Irlanda 2
IL - Israele 2
KG - Kirghizistan 2
LB - Libano 2
LT - Lituania 2
LU - Lussemburgo 2
NG - Nigeria 2
NP - Nepal 2
PA - Panama 2
PH - Filippine 2
RO - Romania 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
SV - El Salvador 2
AO - Angola 1
CI - Costa d'Avorio 1
CY - Cipro 1
GA - Gabon 1
GT - Guatemala 1
KH - Cambogia 1
KW - Kuwait 1
LY - Libia 1
MD - Moldavia 1
NI - Nicaragua 1
PR - Porto Rico 1
PT - Portogallo 1
SI - Slovenia 1
SY - Repubblica araba siriana 1
Totale 6.105
Città #
Singapore 348
Jacksonville 270
Chandler 254
Hong Kong 153
Dearborn 144
Boardman 134
San Mateo 129
Beijing 102
Ho Chi Minh City 102
Ashburn 98
Seoul 77
Dallas 65
Florence 65
Lawrence 63
Roxbury 63
Izmir 54
Cosenza 52
Hanoi 51
Cambridge 47
Shanghai 47
Inglewood 44
Des Moines 42
Hefei 42
Rome 42
São Paulo 40
Rende 37
Ottawa 35
Dakar 30
Brooklyn 29
Palermo 25
Wilmington 25
Toronto 23
Los Angeles 22
Munich 20
New York 17
Ogden 17
Turku 16
Helsinki 15
Ancona 14
Parma 14
San Francisco 13
Quito 12
Da Nang 11
Grafing 11
Nijmegen 11
Santa Clara 11
Seattle 11
Ann Arbor 10
Brasília 10
Pune 10
Dhaka 9
Guangzhou 9
Naples 9
Curitiba 8
Frankfurt am Main 8
Johannesburg 8
Lamezia Terme 8
Medellín 8
Norwalk 8
Rio de Janeiro 8
Baghdad 7
Belo Horizonte 7
Biên Hòa 7
Brno 7
Chicago 7
Haiphong 7
Montevideo 7
San Jose 7
Sorocaba 7
Thái Bình 7
Tianjin 7
Trento 7
Vienna 7
Brussels 6
Crotone 6
Goiânia 6
Kuala Lumpur 6
Monmouth Junction 6
Ribeirão Preto 6
Serra D'aiello 6
Tashkent 6
The Dalles 6
Tokyo 6
Turin 6
Warsaw 6
Anoia Superiore 5
Campinas 5
Catania 5
Guayaquil 5
Hải Dương 5
Lima 5
Marco 5
Ninh Bình 5
São Carlos 5
Tuzla 5
Amman 4
Araçatuba 4
Bogotá 4
Buenos Aires 4
Bắc Giang 4
Totale 3.293
Nome #
Marchi di qualità turistica e differenze di genere nella scelta della destinazione. 168
Le aziende calabresi all’esposizione industriale di Torino del 1911 167
An eye tracking approach to consumers reaction to olive oil protection brands 138
Eye-tracking And web Usability 134
Emotion and reason in the buying process of tourist product 131
Valutazione dei marchi di tutela con sistemi di eye-tracking e decisioni d'acquisto 131
Cultura e creatività calabresi all’Esposizione internazionale delle industrie e del lavoro (Torino, 1911) 131
Consumer Preferences for New Products: Eye Tracking Experiment on Labels and Packaging for Olive Oil Based Dressing 127
Quality parameters, chemical compositions and antioxidant activities of Calabrian (Italy) monovarietal extra virgin olive oils from autochthonous (Ottobratica) and allochthonous (Coratina, Leccino, and Nocellara Del Belice) varieties 120
E-Learning system to enhance local competences 118
Comunicazione digitale e gestione del territorio 116
Education, ICT and School Dispersion 112
Distance learning in Italy: the evolutionary model 112
Citrus × clementina hort. Juice enriched with its by-products (peels and leaves): Chemical composition, in vitro bioactivity, and impact of processing 112
Cultural Heritage 2.0 – “Prosumers” and a new collaborative environment related to cultural heritage 110
Il ruolo della tracciabilità nella commercializzazione dei prodotti agroalimentari 107
Comunicazione finanziaria, trasparenza e riduzione del rischio d’investimento 104
Traceability of Food Products in Global Gastronomic Tourism 104
Covid-19 Impact on the Tourism Industry: Short Holidays Within National Borders 104
Education, ICT and School Dispersion: a Model to Control the Phenomenon 102
Qualità, tracciabilità e sistemi di eye-tracking 101
Data Mining e sistemi informativi di concorrenza 100
Data Mining and management decisions 100
Green entrepreneurs- the italian way 98
Business intelligence e flessibilità nelle decisioni di marketing 98
Internet, memorization process and personal knowledge 94
Tracciabilità dei prodotti agroalimentari e corporate social responsibility 92
Le aziende calabresi all’esposizione industriale di Torino del 1911 92
Development: Crossing the Bridge Pondering Socio-Economic and Techno-Science 92
Public services customer behaviour. Comparison between two regions: Calabria (I) and Satakunta (FIN) 91
Food literacy as a resilience factor in response to health-related uncertainty 88
Influenza di differenti sistemi di packaging sul tenore in costituenti salutistici di piante alimurgiche durante la shelf-life del prodotto. 87
La Calabria: da risorsa a prodotto 86
Using e-Learning to Help Transition from School to University: Innovations in Student Support Practice 85
Il marketing della conoscenza: il caso del ponte sullo Stretto 85
Sustainability, eco-innovation and technology - an Italian perspective, International Journal of Technology Marketing, Vol. 9, N. 3, 2014, pagg. 270-287 . DOI: 10.1504/IJTMKT.2014.063856 84
Territorial communication as tool to promote the territorial development: Calabria and Saint Francesco from Paola project 83
Exploring personal networks in Calabrian small busines 80
Le politiche del lavoro nella crisi. La valorizzazione del merito nella gestione del personale 80
Emotion and reason in the buying process of touristic product 80
La filiera breve nella distribuzione dei prodotti agricoli 79
Prodotti tipici e comunicazione digitale 78
Nuove tecnologie e comunicazione digitale. Il caso dei prodotti tipici della Magna Græcia 78
Shopping Robot e processi di vendita digitale 78
La sostenibilità della produzione della fibra di ginestra 76
Green Entrepreneurs: an Italian Perspective 76
Reitano A. & Pantano E. Consumer’s behaviour and demand of local products: the case of McDonald’s and Italian local producers alliance 76
Neural Networks and Pricing Strategies 76
Telematica concorrenza e comunicazione integrata d’impresa (seconda edizione) 76
Prodotti tipici e web communication 76
Formazione e qualità in Calabria. Il caso dell’Università degli Studi della Calabria, in Atti del XIX Incontro Arethuse (Association des Rencontres Economiques Thématiques des Universités du Sud de l’Europe), “Formación y calidad en las empresas de la Europa del Sur”, Alicante, 25-26 settembre 2003 74
Il territorio: da risorsa a prodotto 74
Reti e servizi telematici per lo sviluppo di aree marginali. Il caso della Calabria 72
The Production of Broom Fibre: Sustainability and Fashion. The Point of View of the Participants of “Miss Italia” 71
Evaluation of the Shelf life of Ready-to-Eat Fresh Bamboo Sprouts (Phyllostachys edulis) Packaged in a Modified Atmosphere or Vacuum: A Comparative Study 71
ON THE USE OF PHYSIOLOGICAL TESTS IN CONSUMER RESEARCH 70
Sustainability, Eco-Innovation and Technology: An Italian Perspective 70
The Covid-19 Impact on the Tourism Industry: Short Holidays within National Borders 70
Turismo e microclima: il caso della Locride 69
Knowledge Media Design and Museum Communication 68
Innovazione e agroindustria 68
Shopping robots and e-commerce 65
La filiera breve nella distribuzione dei prodotti agricoli 64
Sustainability, eco-innovation and technology 64
New Trends in Management, Special Issue, International Journal of Management Cases, 63
Territorial Communication as tool to promote territorial development: Calabria and Saint Francesco from Paola project 61
Dall’ispirazione brasiliana all’Esposizione internazionale delle industrie e del lavoro (Torino, 1911) 51
Totale 6.158
Categoria #
all - tutte 34.417
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 34.417


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021325 0 0 0 0 0 61 16 67 29 77 10 65
2021/2022830 21 117 13 87 92 20 12 133 3 9 119 204
2022/2023616 90 58 17 60 48 50 11 71 73 43 77 18
2023/2024445 55 27 33 18 30 45 22 31 36 35 35 78
2024/20251.108 29 143 78 46 104 41 40 48 125 38 114 302
2025/20261.880 360 112 293 362 618 135 0 0 0 0 0 0
Totale 6.158