REITANO, Antonella
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.754
EU - Europa 1.366
AS - Asia 534
SA - Sud America 42
AF - Africa 32
OC - Oceania 7
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 3.738
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.699
IT - Italia 476
UA - Ucraina 447
SG - Singapore 292
DE - Germania 195
SE - Svezia 139
CN - Cina 109
TR - Turchia 58
CA - Canada 54
BR - Brasile 37
SN - Senegal 28
KR - Corea 24
GB - Regno Unito 21
FI - Finlandia 16
NL - Olanda 16
FR - Francia 13
IN - India 13
CZ - Repubblica Ceca 10
AT - Austria 8
AU - Australia 7
BE - Belgio 7
ES - Italia 7
HK - Hong Kong 7
VN - Vietnam 5
EU - Europa 3
IR - Iran 3
JP - Giappone 3
ZA - Sudafrica 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
AM - Armenia 2
BD - Bangladesh 2
EC - Ecuador 2
EE - Estonia 2
IE - Irlanda 2
LU - Lussemburgo 2
MY - Malesia 2
NP - Nepal 2
PH - Filippine 2
PK - Pakistan 2
PL - Polonia 2
AR - Argentina 1
AZ - Azerbaigian 1
CL - Cile 1
CO - Colombia 1
CR - Costa Rica 1
CY - Cipro 1
ID - Indonesia 1
IL - Israele 1
JO - Giordania 1
KG - Kirghizistan 1
MD - Moldavia 1
RU - Federazione Russa 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
TN - Tunisia 1
Totale 3.738
Città #
Jacksonville 270
Chandler 254
Singapore 181
Dearborn 144
Boardman 134
San Mateo 129
Ashburn 67
Florence 65
Lawrence 63
Roxbury 63
Izmir 54
Cambridge 47
Inglewood 44
Shanghai 44
Cosenza 42
Des Moines 42
Rome 37
Ottawa 35
Rende 32
Dakar 28
Palermo 25
Wilmington 25
Seoul 24
Brooklyn 21
Toronto 19
Beijing 18
Ogden 17
Helsinki 15
Parma 14
Grafing 11
Nijmegen 11
Ann Arbor 10
Pune 10
Los Angeles 8
New York 8
Norwalk 8
San Francisco 8
Brno 7
Hong Kong 7
Seattle 7
Trento 7
Vienna 7
Brussels 6
Crotone 6
Guangzhou 6
Lamezia Terme 6
Monmouth Junction 6
Serra D'aiello 6
Turin 6
Marco 5
Canberra 4
Chicago 4
Corigliano Calabro 4
Falls Church 4
Ginosa 4
Hefei 4
Kunming 4
Latina 4
Naples 4
San Marco Argentano 4
Siderno 4
São Paulo 4
Adrano 3
Belo Horizonte 3
Catania 3
Dipignano 3
Hangzhou 3
Ho Chi Minh City 3
Jinan 3
Noicattaro 3
Nuremberg 3
Pozzuoli 3
Putignano 3
Rignano Flaminio 3
Soverato Marina 3
Squillace 3
Ardabil 2
Belvedere Marittimo 2
Canosa Di Puglia 2
Casavatore 2
Catanzaro 2
Changsha 2
Colle di Val d'Elsa 2
Council Bluffs 2
Curinga 2
Dhaka 2
Dublin 2
Formello 2
Fubine 2
Giaveno 2
Hanoi 2
Islamabad 2
Kathmandu 2
Leawood 2
London 2
Luxembourg 2
Melbourne 2
Messina 2
Milan 2
Modica 2
Totale 2.247
Nome #
Le aziende calabresi all’esposizione industriale di Torino del 1911 138
Marchi di qualità turistica e differenze di genere nella scelta della destinazione. 118
An eye tracking approach to consumers reaction to olive oil protection brands 97
Valutazione dei marchi di tutela con sistemi di eye-tracking e decisioni d'acquisto 90
Eye-tracking And web Usability 90
Emotion and reason in the buying process of tourist product 86
Cultura e creatività calabresi all’Esposizione internazionale delle industrie e del lavoro (Torino, 1911) 85
Quality parameters, chemical compositions and antioxidant activities of Calabrian (Italy) monovarietal extra virgin olive oils from autochthonous (Ottobratica) and allochthonous (Coratina, Leccino, and Nocellara Del Belice) varieties 84
Comunicazione digitale e gestione del territorio 76
Il ruolo della tracciabilità nella commercializzazione dei prodotti agroalimentari 75
Traceability of Food Products in Global Gastronomic Tourism 75
Covid-19 Impact on the Tourism Industry: Short Holidays Within National Borders 75
Consumer Preferences for New Products: Eye Tracking Experiment on Labels and Packaging for Olive Oil Based Dressing 75
Cultural Heritage 2.0 – “Prosumers” and a new collaborative environment related to cultural heritage 72
Citrus × clementina hort. Juice enriched with its by-products (peels and leaves): Chemical composition, in vitro bioactivity, and impact of processing 72
E-Learning system to enhance local competences 71
Qualità, tracciabilità e sistemi di eye-tracking 70
Education, ICT and School Dispersion 68
Distance learning in Italy: the evolutionary model 68
Education, ICT and School Dispersion: a Model to Control the Phenomenon 68
Green entrepreneurs- the italian way 67
Business intelligence e flessibilità nelle decisioni di marketing 64
Data Mining and management decisions 64
Comunicazione finanziaria, trasparenza e riduzione del rischio d’investimento 64
La Calabria: da risorsa a prodotto 61
Tracciabilità dei prodotti agroalimentari e corporate social responsibility 59
Data Mining e sistemi informativi di concorrenza 59
Sustainability, eco-innovation and technology - an Italian perspective, International Journal of Technology Marketing, Vol. 9, N. 3, 2014, pagg. 270-287 . DOI: 10.1504/IJTMKT.2014.063856 55
Le aziende calabresi all’esposizione industriale di Torino del 1911 54
Exploring personal networks in Calabrian small busines 53
Formazione e qualità in Calabria. Il caso dell’Università degli Studi della Calabria, in Atti del XIX Incontro Arethuse (Association des Rencontres Economiques Thématiques des Universités du Sud de l’Europe), “Formación y calidad en las empresas de la Europa del Sur”, Alicante, 25-26 settembre 2003 53
Shopping Robot e processi di vendita digitale 53
Development: Crossing the Bridge Pondering Socio-Economic and Techno-Science 53
Emotion and reason in the buying process of touristic product 52
Territorial communication as tool to promote the territorial development: Calabria and Saint Francesco from Paola project 52
Public services customer behaviour. Comparison between two regions: Calabria (I) and Satakunta (FIN) 50
Il territorio: da risorsa a prodotto 50
Reti e servizi telematici per lo sviluppo di aree marginali. Il caso della Calabria 49
Il marketing della conoscenza: il caso del ponte sullo Stretto 48
La filiera breve nella distribuzione dei prodotti agricoli 46
Internet, memorization process and personal knowledge 46
Food literacy as a resilience factor in response to health-related uncertainty 45
Influenza di differenti sistemi di packaging sul tenore in costituenti salutistici di piante alimurgiche durante la shelf-life del prodotto. 45
La filiera breve nella distribuzione dei prodotti agricoli 45
Prodotti tipici e comunicazione digitale 44
Green Entrepreneurs: an Italian Perspective 44
Telematica concorrenza e comunicazione integrata d’impresa (seconda edizione) 44
ON THE USE OF PHYSIOLOGICAL TESTS IN CONSUMER RESEARCH 43
Innovazione e agroindustria 43
Shopping robots and e-commerce 41
Territorial Communication as tool to promote territorial development: Calabria and Saint Francesco from Paola project 41
Turismo e microclima: il caso della Locride 41
Prodotti tipici e web communication 41
Sustainability, Eco-Innovation and Technology: An Italian Perspective 41
La sostenibilità della produzione della fibra di ginestra 40
Le politiche del lavoro nella crisi. La valorizzazione del merito nella gestione del personale 40
Using e-Learning to Help Transition from School to University: Innovations in Student Support Practice 40
Reitano A. & Pantano E. Consumer’s behaviour and demand of local products: the case of McDonald’s and Italian local producers alliance 39
Knowledge Media Design and Museum Communication 39
New Trends in Management, Special Issue, International Journal of Management Cases, 39
The Covid-19 Impact on the Tourism Industry: Short Holidays within National Borders 39
Nuove tecnologie e comunicazione digitale. Il caso dei prodotti tipici della Magna Græcia 38
Neural Networks and Pricing Strategies 36
Sustainability, eco-innovation and technology 35
Evaluation of the Shelf life of Ready-to-Eat Fresh Bamboo Sprouts (Phyllostachys edulis) Packaged in a Modified Atmosphere or Vacuum: A Comparative Study 27
Dall’ispirazione brasiliana all’Esposizione internazionale delle industrie e del lavoro (Torino, 1911) 9
The Production of Broom Fibre: Sustainability and Fashion. The Point of View of the Participants of “Miss Italia” 7
Totale 3.791
Categoria #
all - tutte 24.838
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 24.838


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020131 0 0 0 0 0 0 0 0 15 9 64 43
2020/2021529 72 4 59 65 4 61 16 67 29 77 10 65
2021/2022830 21 117 13 87 92 20 12 133 3 9 119 204
2022/2023616 90 58 17 60 48 50 11 71 73 43 77 18
2023/2024445 55 27 33 18 30 45 22 31 36 35 35 78
2024/2025621 29 143 78 46 104 41 40 48 92 0 0 0
Totale 3.791